A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. március 19., szombat

Ötödik díj és kis info

Sziasztok!
Először egy kis helyzetjelentés. Fejezet biztos lesz vasárnap, a novellának pedig most állok neki, és ahogy kész lesz és Myka leellenőrzi teszem is fel. Gondolom érdekel mindenkit miről fog szólni, ezért egy kis ismertetőt írok most. (nem előzetes, csak ismertető!!)
Miután Jen Atlantába utazott Drewval, és ebszélt a barátnőivel, felhívja Damont és beszámol az eseményekről neki. Damon persze nem tud a fenekén maradni. (Így is túl sokat mondtam, de legalább tudtok találgatni magatokban, ha akartok. xD)

Másodszor szeretném megköszönni az ötödik díjamat Nina*-nak! <3 Íme:

Azt hiszem nincs hozzá különösebb szabály, és mivel mindenhol azt láttam, hogy 3 embernek adták tovább, ezért én is így teszek, így a díjat küldeném:
- Angel-nek
- Katelin-nek
- Nina Law-nak. (neki is másodszor adok díjat, mivel nagyon szeretem amit ír, gyorsan hozza a fejezeteket, és sokkal több figyelmet érdemelne, mint amennyit most kap szerintem.<3)

Ennyi mára, jó éjt, pussz mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

  1. Úúúúúúristen, nagyon köszönöm!:) Megint. Sokkal tartozom neked, köszönöm a támogatást.
    És a kedves szavakat. Valahogy ezek után mindig úgy érzem, jobbat kell írnom, meg kell felelnem az elvárásoknak, szóval építő!:D Köszönöm, köszönöm!:)

    VálaszTörlés