A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. március 2., szerda

Egy rövid eredményhirdetés

Na helló megint!

Adok egy kis helyzetjelentést is a fejezeten kívül ma.

A szavazás arról, hogy mi legyen a 150 komment jutalma, 75%-kal egyértelműen az nyert, hogy egy nap két részt fogtok kapni. A második a novella lett, azt majd pedig megkapjátok a 200. kommentnél, ha mindenkinek megfelel. (kommentbe lehet reklamálni ;) ) 
A 150. komment utáni rész feltöltésekor nem egy, hanem két fejezetet fogtok kapni. (tehát, ha pl. kedden érkezett be az utolsó hozzászólás, akkor a csütörtöki friss kettő rész lesz.)

Új szavazást most nem rakok ki. :)) De köszönöm mind a 82 embernek a kattintást! Nem is vártam ennyit! :)))

Rohanok is, kezdődik a House új évada!! (amit már láttam angolul, de a szinkron is érdekes..xD "Now what" <3<3<3)

Jó éjt mindenkinek, holnap gondoljatok rám sokat, este hatig vagyok a suliban. Pusssz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése