A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. március 9., szerda

Bocsi

sziasztok!

van egy-két rossz hírem... először is beteg vagyok, és eléggé rosszul viselem. másodszor szerdán kis érettségim van, szóval szurkoljatok!
harmadszor jöjjön a legrosszabb hír: nincs internetem, tehát nem biztos, hogy időben megkapjátok a 35. fejezetet... :((( megpróbálok lejutni egy mekibe hogy legyen wifim, de ez betegen körülményes, vagy lehet rá tudok venni valakit, hogy feltegye helyettem, de ne várjatok képet, vagy kis beszédet hozzá. (a 34. is így került fel...)
szóval egy kis türelmet és megértést kérek tőletek!!
remélem hamar helyre áll a net..
bírjátok ki, pusssz nektek Killa


u.i.: örülök, hogy 95%otok teljesen érthető a történetem eddig, annak a két embernek pedig, akik nem teljesen értik, remélem a jövőben minden letisztázódik majd, legalább a legvégére. ;) Pussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése