A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. március 6., vasárnap

Negyedik Díj

Sziasztok!

Hát nem hittem volna, hogy ilyen hamar megkapja az oldal negyedik díját is! :D Nagyon, nagyon nagy köszönet érte Łittle Girl-nek! <3


Akiknek a díjat tovább küldeném:
- Caroline - Egy új élet, amit nem én akartam
- Myka - Vivien végzete
- Rosabella - Rosabella and her life
- Sári - You're my destiny
- Vic - The wars of the roses

Mert mindannyian megérdemlik! :) <3

Néhány dolog rólam:
- Mint Jen én is nagyon szeretem a bioszt és a természettudományokat, állatorvosnak készülök.
- Több éve lovagolok, és minden tavasszal a lovardámmal újrajátsszuk a tavaszi hadjáratot.
- Van egy 4 éves Shar pei kutyám, akinek a neve Redő.
- Szeretem az esőt, a ködöt, a félhomályt és a hűvös időjárást.
- Kedvenc országom Kanada, és egyszer szeretnék oda eljutni.

Jó éjt mindenkinek, és kitartást a holnapi napra! ;)

1 megjegyzés: