A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. március 19., szombat

A novelláról

Sziasztok!
A szavazás szerint Damon-Jen story lesz, romantikus témába, akár 18-as résszel. xD Valahogy várható volt. Az pedig, hogy alternatív folytatás legyen-e vagy sem eléggé szoros volt a verseny, így megpróbálom a kéréseteket teljesíteni, de úgyis az lesz, ami lesz. Hnap neki is állok megírni! (Már a suliba! :D ) Ugyanis viszem a gépem magammal, mert a nagybátyám új DVD írót tesz bele, szóval ha jön az ihlet csak előkapom és go! xD (Ez még angol órán össze is jöhet.... O.o xD) 
Najó, késő van, ez rajtam is látszik.
Jó hétvégét azoknak, akiknek nincs suli holnap, mert nekem sajna van. 
Pussz (jó8 az éjjeli baglyoknak!)

u.i.: Kis reklám, nézzetek be nicolee szerepjátékos oldalára, mert nagyon jó a társaság, és még van egy pár szabad karakter! Ha érdekel akkor katt ide !

2 megjegyzés:

  1. Hú de rég nem voltam.. Azóta sok minden történt a törien és az oldalon is egyaránt.. Bocs,hogy nem komiztam, de nem volt időm.. Na de most újra itt vok és készen állok a kommentelésre :)
    So ajánlom, hogy jöjjön az ihlet :DD

    Katelin

    VálaszTörlés
  2. Szia Killa:D
    juj alig várom a novellát*-*
    új blogot nyitottam vagyis csak átalakítottam a régit... ha van kedved nézz be hozzám(: és benne lennél egy link cserében??
    pusziii
    siess a fejivel alig váromO.O puszii

    VálaszTörlés