A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. március 5., szombat

A harmadik díjam

Sziasztok!
Rosabella-nak tartozom köszönettel, az oldalamnak járó díj miatt! A blog megnyitása óta, ez a harmadik díj, amit a Rókavadászat kiérdemelt a olvasóközönség szerint, és nagyon hálás vagyok nektek ezért. Minden szavazat, tetszik/nem tetszik kattintás és komment sokat jelent. Sőt, ha csak napjában egyszer benéztek, én azt is látom, és nagyon örülök neki.




Köszönöm még egyszer Rosabellának! <3

Szabályok a díjhoz:
1) Kell egy bejegyzést kitenned a díj logójával és a szabályok feltüntetésével.
2) Be kell linkelned a személy nevét akitől kaptad a díjat és tudatni vele, hogy elfogadtad.
3) Tovább kell adnod 3-5 blogtársadnak és szólnod nekik:)

Akiknek a díjat továbbadom:


u.i.: köszönöm, hogy átléptük a 30 tetsziket, és a 10 kommentet egy fejezetnél! (maradhatna ez a szint? *.*)
Holnap új fejezet, és már csak 7 komment kell, ha jól emlékszem, hogy átlépjük a 150-et, tehát hajrá! és akkor kedden két részt is kaptok!!!!! <3 
Pusssz és jó éjt mindenkinek! ;)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon köszönöm!
    Ezek csak sablonos szavak ahhoz képest, amilyen jól esik, amennyit ér.
    Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, ez az első díjam! :') Nagyon jól esik, főleg, hogy még nem is rég kezdtem. :) Köszönöm még egyszer. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Killa!
    Ez hatalmas megtiszteltetés. Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm. Ez a második díjam. Az elsőt is tőled kaptam. Nagyon rendes vagy. <3
    Puszillak. <3

    VálaszTörlés