A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. március 27., vasárnap

Hatodik díj :)

Sziasztok!
Hát, újra megkaptam ezt a kitüntetést, most vervain díjazta az oldalt és a történetet. Köszönöm neki itt is, nagyon örülök, mikor így is jelzitek, hogy tetszik nektek amit írok, és nem hiába dolgozom. Egyébként nagyon sajnálom, de mostanában lehet, hogy 3 naponta lesz csak friss. :( Azért igyekezni fogok, de nem akartam, hogy a fejezetek rovására menjen a sietség. :/ 


Szóval még egyszer köszönöm, bár ilyenkor mindig nehéz feladatot kapok, azáltal, hogy meg kell neveznem 5 embert az összes remek író közül, akit ismerek. Igyekszem mindenkinek tovább küldeni díjat, és bocsánat, ha valakit kihagyok! :( :) Mindenki munkáját elismerem, akik követője és rendszeres olvasója vagyok. 

Díjazottjaim ez alkalommal:
Viki 

És öt (új) infó rólam, vagyis megpróbálom nem ismételni önmagam:
- Nagyon hangulatember vagyok, egy-egy szó, vagy vélemény 180°-os fordulatra is késztethet. 
- Télen várom a nyarat, nyáron várom a telet, de igazán csak az őszt és a tavaszt szeretem.
- Könnyen el lehet bizonytalanítani, és sok mindent elhiszem amit nem kéne.
- Mindig mindenkiből a legjobbat nézem ki, és sokszor csalódom emiatt.
- Bátornak tartanak, de csak álarcot viselek. Nagy a szám, hangos vagyok, de sokszor félek, viszont nincs az a pénz, hogy ezt kimutassam, szeretem a vezérláng szerepét viselni. 

Holnap hozom a fejezetet, lehet, hogy reggel, lehet, hogy csak délután, de lehet, hogy már most éjjel. Majd kiderül. :)) És köszönöm, hogy összejött megint a 8 komment a fejezethez! <3 
Egyébként a véleményetek sokat befolyásolt, mivel töröltem és újra írtam az egész 44. fejezetet, de jobb lett, mint amit először írtam, szóval ezért is köszönet jár! ;) 
Pusz, jó éjt mindenkinek, és kitartás holnap a sulihoz!

3 megjegyzés:

  1. Megérdemled. :)
    Úristen! Kérlek, siess! Nem fogom kibírni ha CSAK 3 NAPONTA LESZ FRISS(Te megőrültél?!)... o_o
    Persze, megértem, de utálom a gondolatot! :P Nagyon klasszul írsz!
    Lola

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Bocsánat, hogy csak most írok, de kissé elvesztettem a fonalat, annyi minden volt a chatemben, így nem láttam, hogy írtál. :S

    Nagyon szépen köszönöm, hogy többek között rám is gondoltál ennél a díjnál, megtisztelő! :)

    További sok sikert és ihletet kívánok! :)

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés