A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. február 28., hétfő

Szavazások

Sziasztok!

3 óra alatt 4 komment és 15 "tetszik"... Mi van veletek, megtáltosodtatok??? xD Félreértés ne legyen, NAGYON ÖRÜLÖK! ^.^

Jól állnak a szavazások is, a 150 hozzászóláshoz még kell egy pár, pontosan 26, szóval hajrá! ;)

De a másik szavazást Drewról lezárom... 
Szerintetek: 
1. Drew visszatért, mint rossz fiú. 39%
2. Remélitek nem tér vissza 30%
3. Drew, mint jófiú 17%
4. Talán feltűnik újra 9%
5. Nem tér vissza 3%
Hát nem mondom meg, hogy mi lesz a folytatás, és eltaláltátok-e, majd meglátjátok nemsokára!! ;) x)

És ehelyett, a szavazás helyett, indítok egy újat, arra is szavazzatok légyszi! Köszönöm mind a 63 embernek, aki kattintott valamire! :D 

Elértük a 30 követőt, ami pedig még boldogabbá tett ma! :DDDDD <3<3<3

Ennyit mára. Szurkoljatok nekem holnap, 7:45-10:00 biosz tz! :/ 

Jó éjt, puszi nektek!

u.i.: Ezt a képet véletlen találtam a neten, de nagyon bejött. Lehet photoshoppos, de akkor is telitalálat! :D

(katt a képre és nagyobb lesz..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése