A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. február 15., kedd

Szavazás, Kérdések

Sziasztok!

Múlt héten feltettem nektek azt a kérdést, hogy szeretnétek-e többet megtudni rólam. A szavazáson 32en vettetek rész és 23an, vagyis a szavazok 71%-a válaszolt igennel. Hogy értelme legyen az egésznek, és hogy teljesítsem ennek a 23 embernek a kívánságát, az ELSŐ 7 kérdésre, amit itt a hozzászólásoknál feltesztek nekem, én válaszolni fogok! (71%-->7,1 kerekítve 7, így jött ki a kérdések száma.. :P)

További szabályok:

- 1 ember csak egyet kérdezhet!
- A kérdés publikus, ezért maradjunk a jó modor keretein belül. (tehát sem a pontos címemet nem lehet megkérdezni, sem egyéb túl személyes dolgot sem.)
- Ha egy kérdés olyan amire nem fogok válaszolni, akkor előre is bocsánat, de ki fogom törölni, hogy helyette kérdezhessetek mást. (Az is kérdezhet újat, akinek a bejegyzését töröltem)
- A történetről nem adok ki előre információt, a történetekkel kapcsolatban, a fejezetek végén írd le a kérdésed, és vagy ott, vagy a következő fejezet elején válaszolok rá, ha tudok!

Ha nem gyűlik össze 7 kérdés, akkor annyira válaszolok csak, amennyit feltettetek.

További szép keddet nektek, és ne feledjétek, holnap új fejezet!

4 megjegyzés:

  1. Szia Killa!

    Wáá, annyira jó hogy van ilyen! Kicsit értelmetlen kérdést teszek fel, de..

    Mi fogott meg a kémiában?

    Puszi.

    VálaszTörlés
  2. Remélhetőleg nem veszed előre kérdésnek de akkor is felteszem:

    - Mért pont hollóvá változott első alkalommal?

    Magyarázat: Mert ugye az előző fejlécben egy róka volt Jen képe alatt akkor mért hollóvá változott nem rókává?

    Ha ez kérdésre majd a közeljövőben és a töri kereteim bellül lesz akkor töröld ki nyugodtan!
    Ha nem várom a választ!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Csak egy egyszerű kérdés.(Na jó, lehet hogy nem az =))Szóval, én egy nagyon szerelmes típusú csaj vagyok, tehát ezek a témák nagyon érdekelnek.Nos:Milyen ember a te "zsánered"?
    Nekem Damon Salvatore nagyon ott van a TOP 3-ban:P
    Remélem ez nem számít túl személyesnek :)
    Pussz

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Hogy lássátok komolyan beszéltem az első 3 kérdésre válaszolok is itt!

    1. nicolee: Hát erre nehéz válaszolni.. Engem mindig is érdekelt a dolgok háttere. A kémiát a fizikát és a biológiát azért szeretem nagyon, mert ezek azok a tudományok, amik segítségével meg lehet érteni a világ működését. A nagy kérdéseim mindig azok, hogy mi miből áll, épül fel, hogy keletkezik, mi történik vele és persze hogyan! A kémia ráadásul az a tudomány, amiben, ha ügyes vagy, te magad alkothatsz valamit, és mindig megvan az esélye, hogy tágítsd a határait.. Felfedezhetsz új dolgokat, vagy már meglévőkben áshatsz mélyebbre. Remélem elégedett vagy a válaszommal.

    2. Vivri, hát még belefér, kissé spoiler lehet előre szólok.
    Szóval az alakváltás úgy működik, hogy azzá változik, amire erősen gondol. Akkor az erdőben Jen gondolatainak középpontjában a varjú állt, így nem is változhatott volna mássá. A fejlére persze nem ok nélkül raktam rókát..részben utalás volt a nevére és a címre, de még a későbbiekben lesz jelentősége, és elárulok még valamit: az alakváltóknak is mindig van egy favorizált alakja, amit a legkönnyebben át tud venni. Jen esetében ez a róka lesz, viszont második helyen megmaradnak a madarak. ;)

    3.Lexi. Nem túl személyes nyugi. ;)
    Az én zsánerem eléggé változó. Mindig van valami, ami megfog egy srácban. Damon természetesen nálam is TOP kategóriás. ;)
    külsőségekben: sötét haj párti vagyok, és a zöld szemekért rajongok.. :$ aztán második a barna és csak harmadik a kék szem... (szeretem a kontrasztokat... ;)) Ezen kívül magas legyen és ne túl egyszálbél vagy túl mackós.. xD Egyébként változó, csak szőke hajú-kék szemű srácok kíméljenek!
    belsőre pedig: inkább a rossz fiús kategória jön be... ;) én sem vagyok egy földre szállt angyal. :P Egyébként mindig fontos az őszinteség, bizalom, bátorság és az életkedv. nincs rosszabb egy unott, félénk és visszahúzódó embernél. (párkapcsolati szempontból)

    Remélem mindenki megkapta a válaszát! ;)
    Köszönöm hogy írtatok, és ha kérdésetek van a válaszommal kapcsolatban, azt e-mailba bármikor feltehetitek. (bal oldalt magamról rész alatt az üzenet nekem "contact me" gombnál.. ;)
    Pusz, és ne feledjétek, holnap új fejezet!
    Megyek is írni, jó éjt!

    VálaszTörlés