A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. február 13., vasárnap

Képek

Sziasztok!
Holnap igyekszem még reggel feltenni a 22. fejezetet, de nem tudom össze jön-e. Minden attól függ, hogy reggel elalszom vagy sem... xD Addig is felteszek pár képet előzetesben, a következő részhez. Jen szüleinek a háza Atlantában:

(Jenék háza elölről)

(Az étkező, és jobbra látszik a bejárati ajtó is.)

(Nappali)

(Konyha)

(A konyhából nyíló kis nappali, a hátsó kertbe néző ablakkal)

(Jen hálószobája)

 (Jen fürdőszobája)

(Alagsori szoba)

(A hátsókert)

(A hátsó ajtó)

Én ilyennek képzeltem az Atlantai házukat.
Ennyit mára, holnap nézzetek be az új fejezet miatt!! :D ;) 
További szép estét nektek, és  jó hétfőt, főleg az iskolásoknak! 
Pusz

2 megjegyzés:

  1. Szia Killa!
    Tudom ez nem egy fejezet meg ilyesmi, de nekem nagyon tetszik a ház! Gyönyörű minden, főleg a kert! Megjegyezném, tetszik a zenei ízlésed. :D
    Üdv,
    Sári.

    VálaszTörlés
  2. Szia Sári!
    Köszi, hogy írtál! ;) A zenei ízlésem azért ennél jóval tágabb, de örülök, hogy tetszik. Ezek a számok azok, amik a történetet ihletik.. ha mást hallgatnék most lehet más lenne minden. ;)
    Pussz

    VálaszTörlés