A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. február 25., péntek

Infó és előzetes

Szép estét mindenkinek, aki ilyenkor pénteken nem buliba készül, hanem gépezik, vagy esetleg beteg, mint én!

Bejelenteni valóm van, de nem kell megijedni! xD Nézegettem a Bloggeres adatlapom, és megláttam, a hozzászólások kis fülecskét, miszerint a történetemhez, eddig összesen 111 kommentet írtatok! :D Alig hittem a szememnek. (amiket én válaszoltam, azt nem számoltam bele..) És eszembe jutott valami.
Ha elérjük a 150 hozzászólást, akkor kaptok tőlem valami ajándékot! ;) És hogy mi legyen ez az ajándék...? Lehet választani jobb oldalt felül, egy új szavazáson! (de ha valakinek olyan ötlete támad, ami nekem nem jutott eszembe, és megírja kommentbe, akkor azt is szavazásra bocsájthatom. ;) )

Ezen kívül hoztam nektek egy kis részletet a következő fejezetből, amit holnap reggel fel is teszek, amint felébredek! (ha valaki elég gonosz, és ügyesen megszerzi a telefonszámom, akkor fel is ébreszthet hajnalban, fővesztés terhe mellett! xP )

Íme az ízelítő:

"Belépett a szobámba Elena és mögötte Stefan is, ahogy vártam.
-         Szia Jen! – köszöntek egyszerre.
-         Hogy vagy? – kérdezte Elena az ágyam mellé lépve. Stefan az ajtótól nem messze állt meg.
-         Tűrhetően, de menten megőrülök, ha nem válaszolsz azonnal egy kérdésemre.
-         Akkor kérdezz.
-         Felhívtál ma engem délután?
-         Nem.
Éreztem, hogy nem ő volt! Tudtam, de akkor ki más!
-         Ebben biztos vagy?
-         Csak tudom, hogy felhívtalak-e vagy sem.
-         Viszont valaki felhívott engem a te nevedben, akinek még a hangja is a tied volt és arról érdeklődött, hogy jól vagyok-e.
-         Mit akarhat tőled? – kérdezte Stefan szinte magában.
-         Te tudod ki hívott? – kaptam rá a szemem.
Stefan előbb nagy levegőt vett majd közelebb lépett.
-         Ez egy hosszú történet.
-         Akkor üljetek le az ágyamra nyugodtan. – amint helyet foglaltak Stefan folytatta.
-         Damon elmesélte, hogy változtunk át?"

2 megjegyzés:

  1. Szia Killa!

    Rám ne számíts a hajnalos keltésbe. Már bocsi, de én déltáj ébredek fel. Úgyhogy nem leszek a keltőd. :( Viszont, még mindig jobbulást!
    Nagyon tetszett az a kis rész (spoiler) amit beraktál. Biztosan jó lesz (mint mindig)! :)

    Puszi. <3

    u.i.: első kommentelő. :P

    VálaszTörlés
  2. Mellesleg, szavaztam oldalt (a legelsőre). :P

    VálaszTörlés