A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. február 27., vasárnap

Ízelítő

Sziasztok!

Továbbra is betegen jelentkezem, de már látom a fényt az alagút végén! (jó értelemben..:P) Hétfőn már sajnos suliba is kell mennem, kedden pedig mindenki szurkoljon, mert Biosz témazárót írok (igen, megint, biosz tagozaton ez a szokás) és egyelőre nem nagyon értem, amit a tankönyvben olvasok, a jegyzetemet meg inkább hagyjuk is... :$ (aki tud nekem egy porfirin vázat rajzolni, az jelentkezzen!!xD)

Következő, hogy Kitti egy versenyt hirdetett az oldalán, aminek a címe: "Melyik fanfic oldal kinézete a legszebb?" Szóval nézzetek be hozzá, és ha úgy gondoljátok megérdemlem a szavazatot, akkor kattintsatok a jobb oldalon rám, vagyis a Rókavadászatra! :D  

Hozzáteszem, holnap este felkerül az új design!! Remélem fog tetszeni, szóval várom majd azzal kapcsolatban is a véleményeket, meglátásokat! Egy régebbi fejlécet akartam csak feltenni, de nicolee megszerettette velem a Photoshopot, így úgy döntöttem készítek egy teljesen új designt! :D A képekért pedig köszönet illeti vervain-t!! Nélküle nem lett volna ilyen sok alapanyagom!
Szóval nicolee, vervain, köszönöm szépen nektek a segítséget! 

És akkor egy kis ízelítő a holnapi fejezetből:
"Megemeltem a szárnyaimat, majd egy vad ötletem támadt. Mielőtt bárki reagálni tudott volna, a nyitott erkélyajtó felé vetettem magam, majd egy két szárnycsapással a párkányra ugrottam és onnan egy mozdulattal a mélybe vetettem magam."

1 megjegyzés:

  1. Szia Killa!
    Direkt jöttem fel egyből, hogy fent van-e már az új fejezet, de még nem. Az ízelítőből ítélve, biztosan jó lesz (mint mindig). *.* Köszönöm szépen hogy megemlítettél! <3
    Puszi.

    VálaszTörlés