A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. február 21., hétfő

Kis előzetes és beszéd....

Na jó estét emberek! 

A holnapi nap folyamán felkerül a 26. fejezet! Igyekszem minél hamarabb hozni. 

Még beteg vagyok, de muszáj vagyok bemenni a reggeli tripla bioszomra, utána meg futok haza, hogy elkapjam a háziorvost, de amint ott végzek, rohanok is feltenni a fejezetet.. A doki 12ig rendel, szóval nem sokkal dél után, már nézelődhettek! ;)

Myka egyelőre még nem javította ki, bár holnapig bármi megtörténhet, de maximum úgy kapjátok meg, hogy csak én ellenőriztem. Remélem ez azért nem vonna le az értékéből.

Az előző fejezettel ellentétesek az érzéseim, KÖSZÖNÖM a 7 hozzászólást, a rövidebbeket-hosszabbakat, a névvel ellátottakat és a névteleneket is egyaránt! A 16 "tetszik" viszont kevesebb, mint amiket mostanában kapni szoktam, bár teljesen egyetértek, mondtam is, hogy ez csak egy kis átvezető..
VISZONT! a következőhöz kérek mindenkit, hogy írjatok sokan!!!!! Bár szerintem ez kivételesen könnyen fog menni.

Holnap a fejezettel egy időben kiteszek egy szavazást is, és kérek mindenkit, hogy szavazzon valamire. A véleményetek nagyon érdekel, de a történetet nem nagyon tudjátok befolyásolni, ne haragudjatok, mivel ma már a 34. fejezetnek kezdtem neki... :D ;)

Ezen kívül ajánlani szeretném minden TVD fanfic rajongónak Kitti oldalát, ami bár nem történetet ír, de nagyon hasznos, mivel össze szeretné gyűjteni az ÖSSZES neten található TVD oldalt! ;) Segítsétek a munkáját, ha tudjátok! 

És egy kis ízelítő végül a következő részből:

"...Még sokáig ültem a földön, és már nem is dideregtem a hidegtől. A ruháim teljesen átáztak és hozzám tapadtak, mint a hajam az arcomra. Egyre fáradtabbnak kezdtem érezni magam, és már nem maradt erőm a felálláshoz..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése