A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. január 31., hétfő

BOCSÁNAT!

Jobb reggelt mindenkinek!

Egy hatalmas nagy bocsánatkéréssel tartozom mindenkinek!!!! :((( Hibáztam. Véletlenül a 13. fejezetnek feltöltöttem a 14-et. Szóval kimaradt egy fejezet. :S:S Így hát töröltem, és ezzel sajnos a megjegyzéseket és a tetszik szavazatokat is. :(:( Megkérnék így hát mindenkit, hogy olvasson vissza, mert a 13.fejezet megváltozott, kicseréltem arra amit eredetileg is 13.nak írtam, és amit már elolvastatok (vagy nem) azt átírtam 14 fejezetnek. 

Szóval, sajnálom. Péntek óta beteg vagyok, és biztos nem figyeltem oda annyira. Remélem még azért így is kíváncsiak maradtok..

Kárpótlásul pedig, kiraktam még ma az új fejlécet és holnap változatlanul kaptok új fejezetet, szóval a 15.et!!

A másik dolog még, hogy aki még nem szavazott jobb felül, az kérem tegye meg! Bármit nyomhattok, nem sértődöm meg, és tovább írok így is, úgy is. Akik eddig szavaztak annak köszönöm!!!!! Nagyon jó ezt látni! :$

Még egyszer elnézéseteket kérem! :(( És szép napot nektek, én a kényszerszabadság miatt megyek is most írni!!!

Puszi Killa.

3 megjegyzés:

  1. Szia Killa! :)

    Igaz, arra kattintottam hogy nem tetszik, mivel beteg vagy, és az nem jó. :( Jobbulást kívánok neked!
    Kicsit furcsa volt a fejezet, én néztem is hogy biztos valamit nem olvastam el, de nem. De semmi baj, megesik az emberrel. =)
    Jó lett a fejléc Holnap pedig új fejezet, juhúú! *_*
    Holnap frissítek én is: fejlécileg meg fejezetileg. ( ha minden jól megy XD )

    Puszi. <3

    VálaszTörlés
  2. Valamit kihagytam. Vagy elütöttem, vagy nem tudom. XD

    *Jó lett a fejléc! Holnap pedig új fejezet, juhúú! *_*

    Puszi még egyszer. <3

    VálaszTörlés
  3. :D Szia nicolee!

    Akkor holnap benézek hozzád mindenféleképp! Köszi a kommenteket. Egyébként már jobban vagyok, csak valami vírus vagy gyomorrontás volt, nem tudom. Ma meg már olyan jól vagyok, hogy két fejezetet is írtam. ;) xD Már csak Mykanak kell kijavítani. :DD Legközelebb 10x megnézem mielőtt felrakok egy fejezetet! ;)

    Pussz<3

    VálaszTörlés