A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. január 25., kedd

Ötletek

Good morning Sunshine!

Na, ebben a korai órában, csak annyit szeretnék, hogy ma is voltak frissítések, mint például jobbra lent van egy időjárás jelentő kis widget (nekem nagyon megtetszett xD) és jobb oldalt pedig a magamról rész alatt, van egy kis gomb, amire ha rákattintasz e-mailt tudsz nekem küldeni. Ezt persze bárki bármikor használhatja, de leginkább arra az esetekre raktam ki, hogy ha valaki olyan dolgot akar mondani, kérdezni, amit chaten vagy a kommentekben nem akar. :) És megjelent jobb fent az ablak szélén a kis számláló, hogy épp hányan vagyunk. :D

Ha van bárkinek, bármilyen ötlete az oldallal vagy a történettel vagy bármiben kapcsolatban írjátok le kérlek! (pl: láttál egy nagyon jó kiegészítőt ezen-azon blogon és elkélne ide is egy....)

A fejléc(ek)et,  havonta újat fogok felrakni! :D A következőt tehát Február elsején kint is lesz, remélem mindenkinek tetszeni fog! ;) Ha nem az se baj, csak egy hónapig lesz kint. 

A következő fejezetről annyit, hogy holnap érkezik. Kicsit csúszásban vagyok, mert sok a munka a suliban, meg itthon sem ülhetek mindig a gép előtt. Ez van, viszont kárpótlásul annyit, hogy a 11. fejezet címe Lehull a lepel. ;););) Vajon mi történik mi? xD

Na ennyit erről így reggel fél 7kor, én megyek is, 3 bioszom lesz egybe tartva! -.-" xD Nem mintha már nem lennék így is egy alvajáró élőholt. Na mindegy, szép napot nektek! 

3 megjegyzés:

  1. Szia Killa! (:
    A csütörtököt nagyon nem szeretem, és az lesz benne a boldogságom hogy felrakod az új fejezet! * juppíí, örömtáncot lejt xD * Sok sikert a suliban!

    megjegyzés: Ötletesek az új interaktívok az oldalon viszont nekem belassult valami miatt és blokkolta is az oldalt. ( az időjárásra tippelek, de nem biztos )

    VálaszTörlés
  2. nicolee a 11 fejezet még ma megérkezik... :P

    ám nem hiszem, hogy a belassulás oka ez, mert én konkrétan 2 napja nem tudom a 2 oldalsávot szerkeszteni, se úgy hogy az oldalon nyomok a beállításokra, se úgy hogy a blogger.com ról a tervezésre megyek. Mindig azt írja az új dolgok mentésekor, hogy "javítsa ki az űrlapon lévő hibákat" és nem értem mit kéne tennem, a blogberen keresztül meg be se hozza a tervező oldalt.
    Szerintem a lassúság oka valami szervergond, de ha sokáig így marad szólj és leveszem az időjárás!! (már ha tudom... :S)

    VálaszTörlés
  3. Rendben Killa, megértem. Nekem is általában ( hogy mondjam?.. ) rosszalkodik. Nem tudom mi baja van. Az előbb jó volt, úgy hogy szerintem várható a javulás de most megint ugyan olyan. Viszont, nem lassú csak blokkolta.. megint és hirdetés is jött be. Csak gondoltam szólok. (: Amúgy köszönöm hogy válaszoltál.

    VálaszTörlés