A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. január 22., szombat

Fejlesztgetések

Helló, szia mindenkinek! (tső Sirinek xD)

Amint láthatjátok, napról napra próbálok valamit dolgozni az oldalon. Vagy valamilyen kiegészítőt teszek fel, vagy új fejezetet, vagy képeket.
Tudom mindenki a fejezeteknek örül a legjobban, ezt meg is értem.
Holnap vagy talán még ma éjjel felrakom a következőt is! ;)
Addig is csináltam bal oldalra egy iPodot ami megtaláljátok azokat a zenéket, amikre írni szoktam. Nem kapcsol be magától, mert sokan nem szeretnek zene mellett olvasni, vagy lehet nem jön be az ízlésem, ezért ez fakultatív. Aki akarja hallgatja, aki nem, az nem, ilyen egyszerű. Pár szám ismerős lehet a sorozatból, én is onnan ismertem meg.
Na ennyit erről, megyek takarítani, mert különben le leszek fejezve.

 P.s.:A zenei ízlésem bővítésérét TheAshAdry-nak jár köszönet! (megtaláljátok a videóit Youtube-on ;))
És csak úgy mondom, hogy a tetzsik és comment mennyisége egyenesen arányos a fejezet feltöltési sebességemmel... ;P

2 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Új olvasód vagyok! És egyszerűen imádom a történeted! :) Gratulálok és már nagyon várom a kövi fejit :D
    És szerintem nagyon jó ötlet volt ez a zenés dolog :) Köszönjük!
    Pux

    VálaszTörlés
  2. Szia Lexi!
    Örülök, hogy rám találtál és, hogy tetszik is amit írok. :D
    Ajánlom az összes számot, bár elég vegyesek.. :))
    Én köszönöm, hogy írtál, és remélem, még sokszor osztod meg velem a véleményed.
    Pusz Killa

    VálaszTörlés