A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. január 27., csütörtök

Első díjaim!! :$ :D

Sziasztok, így kora reggel!!! Csak két hete indult kb. ez a blog, az én első írásommal és máris van 12 rendszeres olvasom, sok új barátom és az oldalmegjelenítés is már 1500 felett jár. És ha ez még nem lenne elég megkaptam első (és egyben második) díját, íme: 
Nagyon, nagyon köszönöm, és nagy öröm, hogy egyszerre ketten is úgy gondolták megérdemli ez a blog a kitüntetést! Hálás vagyok Foxnak, aki az én "űzött vadam", de nem is haragszik ezért, és Esutanak, aki talán a leghosszabb és legjobban megfogalmazott kommentjeivel lelket önt belém a folytatáshoz!

Szabályosdi:
5 embernek kell átadnod a díjat, mégpedig az általad leginkább kedvelt bloggereknek, s intézz hozzájuk pár sort, miért is ők a kitüntetettek!
Valamint írnod kell magadról öt olyan dolgot, ami szerinted érdekelheti az olvasóidat.
És ne felejtsd el értesíteni a díjazottakat, hogy mielőbb átvehessék a kitüntetést! :)

És most! Jöjjön 5 dolog rólam:
 - 17 éves Budapesti Biológia-kémia tagozatos gimnazista lány vagyok.

- Imádom az állatokat (mindet, kiv. rovarok), van egy kutyám, akinek a neve Redő (ő egy shar pei) és bolondulok a lovakért, járok is lovagolni.

- Az olvasás az egyik mániám, képes vagyok egész délutánokat végigolvasni. Szeretem a fanfic formátumú írásokat, de a krimiket, kalandregényeket és szintén. Igazából a biosz könyvemet is olvasmánynak tartom.
 -Nagyon szeretek tévézni is, sorozatfüggőnek vallom magam. Ami nem Argentín szappanopera azt kb. nézem is! Főleg Dr.House, True blood, Vampire diaries, Helyszínelők, Dr.Csont, Castle, Hősök, Rejtély stb... :)

- Kiss Ádám rajongó vagyok, egyszerűen imádom a humorát. Én is vicces embernek tartom magam,  néha inkább bolondnak is.. xD Az osztályomban is próbálom feldobni az embereket, hát igen, 50%os a siker. Ez van. 

A díj pedig a következő bloggerekhez vándorol:
Myka: Akit én egy nagyon kedves embernek ismertem meg, segítőkész, és egyben a bétám is. Amit pedig ír, egyszerűen imádom. Köszönettel tartozom neki, mert nélküle nem boldogulnék.
nicolee: Egyik leghűségesebb kommentelőm, aki maga is istenien ír. Nagyon eredetinek találom a történetét, és csodaszépnek az egész oldalát. Biztatása sokat segít nekem minden fejezetnél. 
Lylia Bloom: Nagyon szupernek találom az írását, tetszik ahogy fogalmaz, és a történet is szinte a legeredetibb, amit valaha olvastam. Sok ötletet adott nekem a saját storym elkezdéséhez. Minden nap nagyon várom az új fejezeteit!
  
Rettenetesen hosszú fejezettekkel lep meg minket mindig és sosem unalmas amit ír. Nagyon tetszik a stílusa és  a karakterei. Szépen kidolgozott az egész oldala, ő is megihletett a kezdetekkor. 

Anja: Nagyon-nagyon-nagyon imádom amiket ír, bármilyen kategóriában is teszi. Remek író. Az egyik legelső blog az övé volt amit elolvastam, és bele is szerettem ebbe az egészbe, és azóta is rab vagyok. Köszönöm neki! 

Szép napot mindenkinek, és köszönöm még egyszer, hogy ketten is rám gondoltatok!

4 megjegyzés:

  1. Killa! Te csajszi, drága. Nagyon köszönöm szépen, annyira jól estek/esnek azok a szavak, amiket leírtál. Annyira köszönöm még egyszer. Ez most tényleg komoly? Szeretünk. <3

    VálaszTörlés
  2. komoly hát! :))) minden szavam. <3 szívesen.

    VálaszTörlés
  3. Szia Kinga!

    Emailban ugyan már megköszöntem a díjat. Viszont úgy érzem az a legkevesebb,azok után hogy gondoltál rám, hogy itt a blogodban is köszönetet mondjak érte! Hihetetlenül jól esett, az amit írtál rólam. és csak annyit tudok mondani, ezek után is mindig számíthatsz rám!

    Köszönöm! Myka

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! Jól estek a szavaid!!!!

    VálaszTörlés