A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. január 13., csütörtök

Kis közlemény. :)

Sziasztok!

Na szóval And említette, hogy ez is egy bevezető fejezet igazából. Teljesen igazat adok neki, és előre szólok, hogy a következő 1-2 fejezet is hasonló lesz, de fontosak a bevezetők is. Kárpótlásul az unalmas részekért, a 3. fejezetet már holnap felteszem, a 4.et pedig holnap után, hogy letudjuk az egészet, és utána esemény dús napok jönnek!
Egyébként előre is bocsánat mindenkitől, ha ingadozó lesz a teljesítményem, de ez az első írásom. Eddig csak olvastam, és azért kezdtem el írni ezt a történetet, mert már idegesített, hogy senki nem azt írja amit én akarok. :D
Nagyon örülök a kritikáknak, és kérek mindenkit, hogy tartson ki, mert hiszem, hogy bele fogok jönni. (meg most szét vagyok esve a félév zárás miatt. szerintem megértitek.)
Egy kis háttérinfó, hogy tervezek a történetbe szerelmi szálakat, akciót, sok vért és persze 18+++-os fejezeteket is és lesznek szavazások, hogy úgy íródjon ez a történet, ahogy az a legtöbbeteknek megfeleljen. (persze nekem is. :P)

Egyenlőre ennyi, holnap hozom a 3 fejezetet, valamikor délután. Sőt ha úgy jön ki lehet a 4.et is megkapjátok, persze csak ha megígéritek, hogy a jövőben is kommentáltok majd.

Puszi és jó éjt mindenkinek!

És itt egy kép az állami kocsikáról:

1 megjegyzés:

  1. Ha kell, akkor tízszer begépelem a "Ígérem, hogy kommentet fogok írni, ezenfelül pedig..." kezdetű esküszöveget, csak olvashassam a következő fejezeteket! Amúgy én elvagyok a bevezető szövegekkel is, és örömmel hallom, hogy lesz majd 18-as fejezet is. hihihi :D
    Sok ihletet, és kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés