A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. január 18., kedd

Egy kép előzetesbe...

Ez itt egy 1969es Chevrolet Impala SS modell: 


Jegyezzétek meg jól, mert gyakran fogom emlegetni!  ;) Vajon kié lehet? 

Péntekig felteszem a 7. fejezetet is, ígérem! Addig egy kis előzetes belőle: 

"Kinyitottam a szobám ajtaját és megláttam Damont az ágyamon ülve. Kis híján megint frászt kaptam, de vissza tudtam fogni magam és nem sikítottam egy hatalmasat. Vigyorogva szólalt meg.
-         Neked is jó reggelt!
-         Mi a fenét keresel te itt?
-         Megbeszéltük, hogy megszöktetlek, nem emlékszel? –ráncolta a homlokát."   

P.s.: Bocsi a késésért, de ahogy látom, más oldalakon hetente van friss, szóval úgy döntöttem nem fogom magam tönkretenni, hogy minden nap legyen új fejezet. A képzelőerőm engedné, de kezem nem sajnos. 
De ne aggódjatok, nem lesznek sokkal ritkábbak az új részek! 
És köszönöm az eddigi kommenteket, chat bejegyzéseket és minden tetszikre kattintást! :D ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése