A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 2., szombat

Kíváncsiság

Sziasztok!

Hát csak nem bírom ki egy napig az oldal nélkül.. xD Megosztok veletek valamit, ami napok óta jár a fejemben. Azon töröm a fejem, hogy mi legyen a Rókavadászat után, mivel bárhogy igyekszem húzni, nemsokára véget ér a történet és ezek után több lehetőségem is van. Elárulom mit gondoltam ki. Tartok egy kis szünetet a folytatás előtt, mondjuk 1-2 hónapot, de hogy ez alatt az idő alatt se hagyjalak magatokra titeket, egy új történetre gondoltam. (Ennek a szereplői járnak a fejemben, már egy hete... ) Mit szólnátok ti ehhez? De hogy ne így kelljen döntenetek, írok egy nagyon-nagyon rövid előzetest, és utána teszem fel a kérdést, hogy ha megírnám, akkor elolvasnátok-e. (A szavazás a szokott helyen.)
Egyébként minden az időmtől függ, mert nyáron dolgozni fogok, és nyelvvizsgázni, meg készülni az érettségimre, szóval nem tudom, hogy lesz szeptembertől időm. (lehet, hogy a szeptember véget vet az írásnak.. :( )
Na, de ma nem szabad búsulni, hétvége van, és az idő sem pocsék! Olvassátok ezt el, szavazzatok és menjetek ki a szabadba helyettem is! (ugyanis nekem írnom kell a következő részt. xD)

Szóval akkor az előzetes az én szavaimmal, tényleg csak nagyon összefoglalóan:

"A Párizsi balettintézet rendelkezik pár igazán kiváló táncossal, de köztük is akadnak olyanok, akik nem a fegyelem és az engedelmesség példaképei. A két iskolatárs és egyben barátnő, 2010-es szilvesztere nem épp úgy sül el, ahogy azt tervezték.. A nagy ünneplés közben elsötétül minden, és mikor kinyitják a szemüket, egy ismeretlen helyen találják magukat, ráadásul úgy érzik, minden megváltozott. Mi is történt velük? Milyen veszélyek, bonyodalmak, nehézségek várnak még a lányokra? Ki lesz aki segít nekik és aki csak ártani akar? Millió kérdést tehetünk fel még..." 

Érdekel a válasz? (Szavazz!) Pussz és szép napot mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Szia! Én csak most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik!!! Szerintem ne tarts szünetet, nem lenne jó!!!! Viszont a másik sztori jó ötlet, feltéve, ha egyszerre, párhuzamosan írod a két történetet...
    Lizike

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Mi az, hogy nemsokára vége?:(
    Én mindenesetre biztos vagyok benne, hogy ugyanolyan jó lesz az új történet, mint a Rókavadászat, szóval szerintem mindenképpen rakd majd fel. ;) Pusz(L)

    VálaszTörlés
  3. Szia Killa!
    Azt hiszem, hogy az előttem szólók mindent elmondtak. Sajnálom, hogy hamarosan vége lesz a történetnek, mert nagyon szerettem/szeretem. Az új történet is egyszerűen zseniálisnak hangzik. A Rókavadászat vége egy új történetnek ad helyet. Rajtad áll a döntés, hogy szünetet tartasz-e vagy sem. Én a szünet mellett döntöttem, muszáj volt kiszellőztetnem a fejemet. :)
    Puszi. <3

    VálaszTörlés