A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 30., szombat

Háát...

Sziasztok! 
Ez megint csak egy újabb villámbejegyzés.. Egy órája értem haza a "munkából" és áram továbbra sincs. :( Ülök a gyertyafénynél és már a 4. könyvet olvasom ki. -.-" A következő fejezet még csak fejben van kész, legközelebb talán hétfőn tudom megírni és feltenni, de még ez se biztos. Egyébként igyekszem, de nekem a holnapi nap is meló akár máj.1 van akár nem.. :/:/ A kommenteket továbbra is várom, Nina Law továbbítja rendszeresen nekem facebookon! ;) (Itt is köszönet érte!<3) 
Ömm mást nagyon nem akartam mondani, igyekszem 2-án hozni a fejezetet, de lehet, hogy 3.-a lesz belőle...
Jah és itt is írnám: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT NICOLEE!<3


Ennyi, pusz és jó éjt mindenkinek!
Kitartás, igyekszem! ;)

1 megjegyzés:

  1. Killa! Ez nem igaz, hogy milyen rendes vagy. T_T Mindjárt meghatódok. Nagyon rendes vagy velem. *-* Köszönöm, nagyon-nagyon-nagyon-nagyon (...) szépen. ♥♥

    u.i.: várom az új fejezetet. ;)

    VálaszTörlés