A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 25., hétfő

7. és 8. díj

Sziasztok!
Hát először is köszönöm a hozzászólásokat az előző fejezethez, visszaadtátok a kedvem az íráshoz, és nemsokára hozom a következő fejezetet, de azt hiszem azt is bétázás nélkül teszem fel! (remélem időbe)

Aztán a bejegyzés igazi oka az, hogy kaptam az elmúlt pár napban két díjat is! Először is Rosabella-nak, másodszor pedig Nina Law-nak tartozom hálás köszönettel! :):) Lányok, köszönöm, hogy rám gondoltatok! <3

A szabályokról annyit, hogy mindenhol máshogy olvastam, ezért egy köztes megoldást választok, és azok akik megkapják tőlem ezt a díjat, remélem feltalálják majd magukat! :)

Pár (új) dolog rólam:
1. Amikor eszembe jut egy ötlet a történetemhez, mindent elhajítok, és keresek egy lapot, amire ráfirkantom a vázlatot.
2. Nagyon csúnya a kézírásom, néha még én sem tudom elolvasni, de tudok szépen is írni, ha nagyon akarok.
3. Nagyon gyorsan eszek. xD De tényleg. Apukámtól örököltem ezt a tulajdonságom. Nem habzsolok, és nem disznóként eszek, csak valahogy gyorsabban megy mint másoknak.

A díjat továbbadnám: 
Lexx

Ennyi mára, hamarosan jelentkezem! ;) :P 
Pusssz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése