A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 13., szerda

Kis semmiség.

Helló, szia. 
Na szóval, semmi extrát nem akarok mondani, csak annyit, hogy a megértéseteket fogom kérni a következő néhány napban. A helyzet az, hogy a pénteki fejezetet fel tudom tenni, de utána a következő hét péntekéig kényszer szünetet kell tartanom.. :( :/ Ugyanis a hétvégén dolgozom és pakolok, hétfő-kedd-szerda az őrségben vagyok, aztán pedig ha hazaértem ülök neki megírni az 50. fejezetet, és a legerőltetettebb menetben is csak péntekre tudom hozni. Szóval ne haragudjatok meg nagyon. 
Egyébként ezen a héten ünnepeljük az iskolámat (JAG) és ennek keretében kifestjük a termeket évről évre.. Idén a művészet volt a témakör, és abból Chirico-t húztuk, aki egy festő volt, de elég morbid szerintem, és ebben a témában kell a termet díszítenünk. Megmutatom 1-2 képben, hogy hogyan is megy ez nálunk, és ha érdekel, akkor felteszek majd még több képet. xD Kiröhögni nem ér senkit!!! :P (nem vagyunk mi Picasso-k!) 

 (Lillu)
 (Én, de rémes egy kép...)
 
 (Kata)
 
 (A kapu, első napján. Azóta már szebb...)
 (Ági, az aprólékos munka megszállottja..)
 (megint Ági)
 (1-2 a zenészeink közül a pénteki előadást gyakorolják. Dani, Adri, Dávid)
(Adri, Dávid)

Ezek a képek, a festés első napján, hétfőn készültek, azóta sokkal jobban állunk, de még nincsenek meg az új képek.. xD ha van rá igény felteszem majd a képeket a kész teremről is. :))) kívánjatok sok sikert, mert ez az egész hét egy verseny, és a nyertes osztály pénzjutalmat kap!! :P xD

Na ennyi a napi agymenésből, megyek írni, meg tévézni. Pusssz Pá

1 megjegyzés:

  1. Eddig egész jó! Én kíváncsi vagyok a végeredményre!
    Killa, nem szabad haragudnunk rád, hisz eddig megjutalmaztál minket ezzel a sztorival! Egy hetet csak kibírunk, hiszen megéri!<3

    VálaszTörlés