A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 21., csütörtök

Pápárárápárá

Hát helló!
Újra itthon vagyok. (Ez a jó hír! xD) Hangom semmi nincs, meg vagyok fázva, a lábaimat tövig lejártam (de tényleg) és pláne jót tett a repedt lábujjamnak a sok séta, de töretlenül vidám vagyok, és azért élveztem az egészet. Az Őrség nagyon szép volt, és nekem a legjobban a láprét tetszett. Minden tele volt állatokkal, (amiket meg is fogdostunk) pl: alpesi,tarajos és pettyes gőte, unkák, varangyok, (ezek petéi és ebihalai is) lábatlan gyík ( ő volt a kedvencem *.*) csíkos vidrapók, és ugye mindenféle vízi lény is volt. (lárvák, tubifexek, és csak mikroszkóppal látható apró egysejtűek és amőbák)
Na ennyit az élménybeszámolóról. A jövőről annyit, hogy konkrétan ma értem haza, és ma el is kell mennem és csak holnap délután érek haza, az új fejezetből pedig még semmi nincs kész. (csak a terve a fejemben) Szóval ha sikerül valahogy a vendégségben megírni, akkor lehet, hogy fel tudom tenni (javítás nélkül), de nagyon lehet, hogy szombatra csúszik.... :( :( :( Nem így akartam, de így jött ki, és nagyon sajnálom, de majd kitalálunk valamit kárpótlásul.
Előzetesben annyit, hogy a jövőben jön 1-2 pozitív, nyugisabb, erősen Damon-Jen központú fejezet, amit ki tudja hogy szakítok meg... ;) Talán feltűnik valaki??
Igyekszem. ;D Pusssssz nektek!

1 megjegyzés:

  1. Ne stresszeld magad Killa, a lényeg a minőség (ami a te estedben garantált), ha szombat, akkor szombat. Megvárjuk :)

    VálaszTörlés