A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 27., szerda

Villám bejegyzés

Sziasztok!
Hát áram az továbbra sincs.. A suliban feltöltöttem a laptopot, de alig használtam, és már csak 35 percet bír, szal gyors leszek.. :( Holnap nincs első órám a suliba, de bemegyek majd korán, lehet, hogy fél 8ra is beérek, ami azt jelenti, hogy meg tudok írni talán egy fejezetet másfél óra alatt. Ugyan ez van pénteken.. Ha jól megy minden, akkor szombaton fel lesz töltve a gép még előző napról, és szombaton fel is tudok tenni egy fejezetet, persze szinte biztos, hogy csak bétázás nélkül. Ha azt kivárom az minimum 2 nap ilyen körülményesen.. :( :/ :S
Remélem jövő hétre rendbe jön minden, mert érettségi szünet lesz, és csomót tudnék írni. Szorítsatok!!! ;)
Na ennyi fért bele az időmbe. 
Akinek ismerőse vagyok facebookon, az írjon ott, mert azt mindig meg tudom nézni telefonról! ;)
Pusssz és igyekszem holnap is jelentkezni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése