A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 22., péntek

Helyzetjelentés

Üdv nektek!
Haza értem, mondjuk úgy, hogy véglegesen. :)) Nagyon nagyon jól telik eddig a tavaszi szünetem, bár nem sok szabad percem volt, de remélem a tietek is élvezetes! ;) Csak annyit akartam mondani, hogy ülök neki MOST azonnal a fejezetnek, és valószínűleg holnap fel is teszem, de előre szólok, kijavítatlanul, mert Myka jelezte, hogy tönkre ment a gépe, és jövőhét szerdáig tuti nem kapja meg az újat. 
Ennyit erről, remélem várjátok már a holnapot, és ahogy tudom teszem fel!! :D

És ráadásként összefoglalónak 1-2 jobban sikerült kép. (Terepgyakorlat+1ráadás)

(A szállásunk)

(Biosz tanárom, Botond)

 (Néma tyúk.. xD)

 (A guggoló lennék én..xD)
 (Hát igen.. egy véletlen kép, épp magyaráztam...xD)

 (Biosz tanárnő, Enikő)

 (Vöröshasú unka)

 (Alpesi gőte)

(Lábatlan gyík, kuszma)

(Ma reggeli lovaglás, Kata-Bólé, Én-Bara)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a képek!:)Biztosan nagyon izgalmas volt! alig várom már a fejezetet!<3

    VálaszTörlés
  2. Pfú az a béka, és az gyík, és a másik.:D
    Biztos jó volt, de ezekre még ránézni is rossz.:D
    Örülök, hogy izgalmasan telik a szünet, kérünk még képet majd!:D

    Csók; Nina Law / Kinga
    :D:D:D

    VálaszTörlés