A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 8., péntek

Ez most komoly?

Ismétlem, ez most komoly? Kettesével adjuk alább a kommenteket? 6, 4, és most meg csak 2? Kezdem magam komolyan szarul érezni.. Este aludtam 2 órát mert sokáig aludtam, aztán még írni akartam, ettől meg szarul lettem a suliba és komolyan ennyire értékeltek? És még csodálkozom, mikor nincs kedvem leülni néha írni, és nincs motivációm. :/ Most már francokat fogom feladni, csak azért is végigírom a maradék néhány fejezetet, és akkor is felteszem, ha összedől a világ, de szomorú, hogy az ennyire pozitív indítás után, így elfogyott az érdeklődés.. Lehet, az én hibám, de akkor miért nem szólt senki...? :/
Tudom, tudom, ilyenek az élet nagy kérdései. Mindegy is, emiatt meg aztán ne írjatok kommentet. Amúgy is egy nullának érzem magam segítsetek rá, és meg is köszönöm. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése