A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 5., kedd

Üröm az örömben

Hát sziasztok.
Két dolgot szeretnék igazából csak közzétenni. Először is nagyon örülök, hogy az 56 szavazó közül 52-nek elnyerte a tetszését az oldal új áprilisi designja, és köszönöm az őszinte véleményét annak a 4 embernek, aki megmondta, hogy neki nem tetszik, de ha kérhetem, akkor írjátok már le mondjuk chaten, hogy mi a hiba, hátha legközelebb jobbat tudok csinálni.
A másik dolog, hogy kezdtek eltunyulni... :/ :S Az előző fejezethez az átlag 8 helyett, csak 6 komment jött, a mostani fejezethez pedig egyelőre csak 4. Hát ez mi? :( Nem rendezek nagyobb kiakadást, nyugi, de jól esett volna egy borzasztó dogákkal fűszerezett esős napon úgy hazajönni, hogy sok újabb hozzászólás jött. Ha nem, hát nem, de nem dobtatok fel... (Azoknak persze továbbra is hálás vagyok, akik írtak! Akinek nem inge, ne vegye magára. ;) )
Na asszem ennyi, és előre szólok, hogy lesz egy kicsi csúszás, mert majd a 18.-ai fejezetet 17-én fogom feltenni és az utána következőt, csak 21-én, mivel biológia terepgyakorlaton leszek, és nem fogok vinni gépet.. :( Előre is bocsi, de csak kibírjátok valahogy! xD
És mindig gondoljatok rá, hogy máshol hetente, vagy ritkábban van friss. 
Bejegyzés vége, holnap új fejezet, további szép estét, pussz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése