A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. április 10., vasárnap

Plusz képek

Sziasztok.
Na sikerült lesántulnom, ugyanis ma 3x taposott rá ugyan arra a lábamra 3 ló, és enyhén szólva szétzúzták a lábam, de azért jó kis nap volt! Ma sok dolog feldobott, ezért ezt meg is osztom veletek. :D Én ugye zenére írok, mint már sokszor említettem, és ma találtam 2 olyan zenét is, ami ötleteket adott, szóval, ha nem alszom be, éjjel írok is egy keveset. (el vagyok csúszva... :/ még nem is írtam meg végig a 48. fejezetet.. :S )
Aztán, a szavazat eredményén fellelkesülve, miszerint 41-en olvasnátok, 10-en talán, és csak 1 ember nem az új agymenésem szüleményét, meg is írtam belőle 4 fejezetet, sőt, nagyjából már meg is van szerkesztve az új honlap! ;) (De még nem leplezem le, mert csak akkor fogom elindítani azt az oldalt, ha a rókavadászat lezárult..)
És végül, de nem utolsó sorban, mára, már 8 komment érkezett, és ezzel tettetek habot a tortámra ma. ^^ xD Kedvet kaptam írni is, de azt most nem tudok, mert anyám itt ugrál körülöttem, és 5 percig nem hagy nyugton, de amint elmegy éjjel aludni visszakapcsolom a gépet!!! xD (de ha miattatok holnap elalszok!!!!!! ;P )

No, de mivel a bejegyzés címe, plusz képek, azokat sem hagyom ki. Gondoltam a lányok közül egy párnak biztos tetszeni fognak a következő fotók, ugyanis a fejezetnél csak Sylar képét tettem ki, de mint említettem, sok félmeztelen vérfarkas is érkezett vele! ;) A túlélők képét rakom ki, ők azok, akik el tudtak menekülni a harc végén a Salvatore házból. Egyébként ennyit mára, pussz nektek, és jó sulit holnap! (már ha ilyen létezik)





*valakinek tetszik, valakinek nem, (speciel nekem nem..xD), de kb. ilyen kaliberül emberekkel képzeltem ez az összecsapást. :)

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, mások hogy vannak vele, de én az utolsóra nem mondanám, hogy nem kell. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát, jó lenne, ha ilyen testű pasim lenne. Valahogy nem bánnám nagyon. :D

    VálaszTörlés