A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. május 2., hétfő

9-10.... ^^

Sziasztok!
Na most értem át a nagyszüleimhez, és állok is neki a következő fejezetnek! Remélem estig befejezem, mert akkor még ma fel tudom tenni, ha nem akkor majd holnap délután... :) Addig is két (számomra) örömhírem is van! Megkapta a blog a 9. és a 10. díját is! 
Ha nem haragszotok meg, akkor csak annyiban teljesítem a díj feltételeit, hogy megköszönöm nagyon szépen, és kiteszem őket, mert már egyszer teljesítettem ezeket a kéréseket. :))
Szóval először is Amy Bleak-nek és másodszor Lilibella-nak jár a hatalmas KÖSZI! :) <3 És ezzel elérkezett a blog életében az a pont, hogy túl vagyunk 50 fejezeten, megvan az 50. követő is és a 10. díj is! :D


Tehát még egyszer köszönöm mindenkinek a sok biztatást, tanácsot, kommentet és szavazatot, és épp ezért újult elszántsággal szállok harcba a billentyűzettel! ;)
Pusssz nektek, igyekszem még ma jelentkezni, és az új oldalra is fel akarom tenni az első fejezetet! :P:P :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése