A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. május 6., péntek

Állapotok

Sziasztok!

Na röviden informállak titeket a helyzetről. Ezekben a napokban a mélypontjaimat élem, de annyira, hogy minden ami eddig jó volt, most 180°ban megfordult. A nyári munkám elúszott, a 15ezer forintomat sem kapom vissza, a nyelviskolával szerződést bontok, áram csak jövőhét közepe fele lesz és a sulit már meg sem említem. Azért a fejezetet holnap hozom, ahogy ki van írva, ha törik ha szakad, engem már nem érdekel. Ha egy örömöm marad csak az életben, azt nem engedem el, különben itt dögöljek meg.
Egyébként az iskolából jelentkezem, már egy órája mehetnék haza, de hát ez van, itt senyvedek, de legalább a fejezet kész! 
Azért nem rakom fel most, mert 1. holnapra írtam ki, 2. ha holnap teszem fel akkor nem fog több idő eltelni a következőig, mint az előzőtől az 54.ig. Szóval ne haragudjatok, de kárpótlásul már holnap reggel olvashatjátok az új rész, amelynek a címét már most elárulom: Jason próbái 1. (igen, több részes lesz!)
A 18+os jelenetekre még várni kell egy keveset, de higgyétek el megéri! ;) Olyan élénk mostanában a fantáziám, hogy a laptop belepirulna, ha tudna. xD :$ Szóval lesznek itt meglepetések!!!! Készüljetek, én is készülök a vélemény hurrikánra, mert hogy amit művelni fogok az nem hagy majd nektek úgysem nyugtot! XD *muháháháháá*
Na szóval így áll a jövő, és úgy néz ki 60 fejezet biztos lesz, de lehet hogy több is a Rókavadászat! 

Pusssz és előre is szép hétvégét mindenkinek! <3 ;) :P

2 megjegyzés:

  1. Szia Killa!
    Ez elején lévő dolgok nem olyan jó hírek. :( De a végére már én is fellelkesedtem. Remélem, hogy jól vagy azért. Próbáld kezelni a helyzetet. :p Várunk Téged mindig. Ugye tudod?! ;)
    Puszi. <3

    VálaszTörlés
  2. sziaa:) nagyon jó lett , MEGINT! izgatottan várom a kövi részt;)
    sok puszi

    VálaszTörlés