A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. május 15., vasárnap

Fontos

Sziasztok!
Hát muszáj egy kicsit ömlengenem... xD
Soha, soha, soha (ne mond, hogy soha) nem hittem volna, mikor kipattant a fejemből ez az ötlet:
Hogy tényleg megírom.
Hogy valakinek fog tetszeni.
Hogy 55en nyomtok majd a követés gombra.
Hogy 10.000 körül lesz az oldalmegjelenítés.
Hogy 14 díjat kapok.
Hogy 5 hónapig tart majd. (csak)
Hogy 400 hozzászólás fog érkezni.
Hogy ennyire megszeretlek titeket, és ennyi új barátra teszek szert....
Szóval a lényeg, hogy nagyon, nagyon, nagyon hálás vagyok nektek azért, hogy egy ilyen sikerélményt adtatok az életemhez. Átsegítettetek a mélypontokon, tovább rugdostatok, mikor már kihunyt volna belőlem a láng és nem hagytatok egyedül, mikor nekem ezt meg kellett tennem veletek.

Szeretném ezen kívül még felhívni a figyelmeteket a szavazásra (jobb felül)! Döntsetek belátásotok szerint, de ne elhamarkodottan ha lehet. Gondoljátok végig a történetet, és képzeljétek el, hogyan lehet kerek és egész. Nagyon remélem, hogy sokan megbíztok majd bennem, és inkább az utolsót nyomjátok az első helyett, de ha nem az sem baj. 
Egyszer egy okos ember azt mondta, hogy minden ember vágyik a katarzisra, a beteljesülésre, és a boldogságra, és tisztában vagyok vele, hogy ez a 99%-otokra igaz is, ezért megértem majd a Happy End-re szavazókat is. :))))
Hozzá teszem, már meg van a fejemben a finálé, és nem szívesen változtatnék rajta, ezért remélem ugyan úgy döntötök majd mint én. (legalábbis a többség)

Pusssz nektek, és ha nálatok is szar az idő, akkor üljetek neki olvasni/írni, és olyan stréberek, mint én tanulni. ;) :P <3<3<3<3<3

2 megjegyzés:

  1. Killa, mi köszönjük, hogy létrehoztad az oldalt. Nagyon örülök neki, hogy elolvashattam a történetet és azt is, hogy megismerhettelek téged. Csak így tovább! <3 Puszi. <33U. :P

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek nicole-lal.
    De ha nem lesz Happy End, akkor nem is fogom elolvasni a másik mlogodat!!! Na jó, amúgy igen, de nehogy rossz vége legyen! Hogy mersz még csak gondolni is erre? Gonosz vagy!
    De attól függetlenül még nagyon jó volt olvasni a blogod, ez volt az első Vámpírnaplók fan-fiction, amire rátaláltam ( sajnos csak mostanában, ezért nem komiztam régebben), és sajnálom, hogy vége.
    Még találkozunk a másik oldidon, legyen annak is ekkora sikere!
    Puszi

    VálaszTörlés