A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. május 10., kedd

The Big Return!

HALIHÓ!
Újra jelentkezem, itthonról és konnektorba dugott géppel! *.* ^^ Az örömöm leírhatatlan és most elég hosszan megosztom veletek!
Először: Köszönöm a türelmeteket, a biztatásotokat és úgy mindent, nagyon jól esett, mindig új erőt adtatok. A kommentjeiteket minden nap elolvastam, mert Nina Law(L) elküldte nekem facebookon, és így telefonról értesültem azonnal mindenről! :D
Másodszor, már említettem, hogy indultam Neesh blogversenyén, a már kirakott blogdíjjal, és 4. helyezett lettem!! <3 ^^ Ezzel 6 pontot kaptam az első fordulóban. (9 volt a max, szóval nem is rossz, még bármi megtörténhet!)
Harmadszor, (huh...) amíg nem voltam, ti sem tétlenkedtetek, és szorgosan küldtétek nekem a díjakat, amiket most megpróbálok felsorolni, és előre is bocsánat, ha kifelejtek valakit! (szóljatok rám!!!)

1. Audrey-tól (máj.6) és 2. Nina*-tól (máj.7) 3. Rosabella-tól (máj.7) 4. Vivri-től (máj.8)
Köszönöööm! :))
Szabályok

- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Tedd ki a lógót a blogodra!
- Írj magadról hét dolgot!
- Add tovább hét embernek!
- Hagyj megjegyzést náluk, hogy értesüljenek a díjazásról!
 
Seven things:
-Fura ízlésem van a tananyagok terén, a mostani kedvenceim a sejtbiológia és az atomfizika.
- A kedvenc kutyafajtám a Husky, és célom, hogy egyszer legyen egy sajátom.
- Akarok egy sárga színű, Gidrán lovat és Militaryzni akarok vele!
- Szeretek a tűzzel játszani, kissé piromán vagyok.
- Gyűlölök rendet rakni a szobámban, nincs is sok értelme.
- Az előzőből kiindulva az a típus vagyok, aki CSAK AZÉRT SEM!
- Sokszor kerültem bajba a nagy szám miatt, és még fogok is.... xD

7 ember akinek tovább küldöm: (ez nem lesz könnyű)

Azoknak igyekeztem tovább adni, akik még talán nem kapták meg még ezt a díjat, de ha igen, akkor beléptem én is a sorba. Egyébként mindenkinek mondom, ne a díjakért fájjon a szívetek... Nagyon jó dolog az elismerés, de nekem is sokkal jobban esik egy díj, ha olyan embertől kapom, aki kommentekben és chaten is rendszeresen megerősít. 
Szóval mindenkit csak buzdítani akarok, hogy ha tetszik egy történet, akkor pár szóba néha erősítsétek meg! ;) (én nem panaszkodom!)

Negyedszer, arra az elhatározásra jutottam, hogy a linkcseréim közül törölni fogom azokat az oldalakat, amiket nem frissítettek 3 hónapja!! Természetesen, ha visszatérnek, és ezt jelzik, vagy meglátom azonnal visszakerülnek, de addig... 
És akkor utoljára: mindjárt neki is ülök egy új fejezetnek, és remélem holnapig befejezem, de ha nem, akkor se nyeljetek le keresztbe légyszi! DE, hogy legyen mit olvasnotok akkor is, még ma este felteszem a Desperate Fight-ra a 3. fejezetet! :))))))

Továbbra is várom a kommenteket, tetszik nyomogatásokat és a chat hozzászólásokat immár újra köztetek, és reméljük, hogy ez így is marad, még jó sokáig! ;) :P

Pussssz <3<3

4 megjegyzés:

  1. Yes, Nina. *-* Killa is back. Aaand, thanks so much Killa a prize! : ) <33

    Szóval, igen visszatért! *-* Nagyon,nagyon szépen köszönöm a díjat! Rendes vagy. ♥

    Pusszantalak. xD

    VálaszTörlés
  2. Hello ! Tetszik a törid , és az e fejezet is jó.Várom a folytatást...

    by.:Poletta

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! *-* Továbi szép napot! :)

    VálaszTörlés