A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. május 5., csütörtök

Verseny

Sziasztok!
Ez is csak egy kis tájékoztató villámbejegyzés lesz, bocsi... DE úgy néz ki hétvégére már minden a régi lesz! ^^ szurkoljatok! :P
Na a lényeg, hogy indultam Neesh blogversenyén, és első feladatnak azt kaptuk, hogy készítsünk egy saját díjat. :) Ezt én meg is tettem, de ki is kell raknom az oldalra, így hát most ez következik. Nem szeretnék újabb továbbküldő hullámot indítani, ezért ezt a díjat, TI (kérlek) NE küldjétek el senkinek. Viszont, hogy ne csak dísz ként álljon itt, ezért úgy döntöttem, páran tőlem megkapjátok ezt a kis "díjat". Akik lent olvashatják a nevüket, nekik nagyon köszönöm a sok segítséget és támogatást, vagy épp csak imádom, amit írnak... (esetleg mind2) 
Szóval ennyi mára, aki nem találja a nevét lent, ne haragudjon, mert nem küldhetem el mindenkinek (akkor nem lenne díj a díj) és egyébként is, az összes kommentelőnek és írónak járhatna. ;)
Pusssz 



És akikek küldeném:

- Myka (a bétázásért, és a rengeteg jó tanácsért, és türelemért)
- nicolee (a lelkesítésért és a milliónyi OMG!-ért)
- Nina Law (mert szeretem, amit ír, és velem volt a nehéz napokban)
Becca (csak mert, és a sok segítségért msn-en)
- Sári (az ötleteiért, és a lelkesítéseiért)
- vervain (a történetéért, amit nagyon szeretek)
- Audrey (a sok "első komment"-ért, csak így tovább! ;) )

7 megjegyzés:

  1. Jajj Killa!! Annyira köszönöööm!!
    És hogy te is örülj lassan felkerül az első feji, és msn-en kérlek külddj HP. fanficeket. :D
    Sári.
    ui.: És kérek szépen linkcserét!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Annyira köszönöm, hogy nagyon!!!:)

    VálaszTörlés
  3. OOMG! Na, erre még én sem számítottam. Meglepődötem nagyon, hogy ezt a díjat nekem szántad. Igazán rendes vagy, és millió köszönet érte. Én meg továbbra is nyomom az OMG-t. A többit meg már tudod... ;) (hogy ez után mi jön) Tényleg nagyon szépen köszönöm. Pusszantalak Érte. ♥

    VálaszTörlés
  4. Szívből köszönöm a díjat!Nagyon jól esett, hogy rám gondoltál. Hidd el, tudom mit élsz át az áram hiánya miatt. Tavaly nyáron mi is átestünk rajta. :) Kívánom, hogy minél hamarabb jöjjenek rendbe a dolgaid.:)
    Üdv Myka

    VálaszTörlés
  5. Szia, benéznél hozzánk? Benne lennél egy link cserében? Nálunk válaszolj.
    http://emmandsarika.blogspot.com/
    Sári és emm.

    VálaszTörlés