A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. július 1., péntek

HÍREK

Sziasztok!

Hát, itt a július 1. szóval vége a kirendelt pihenőmnek. A folytatást már elkezdtem írni, de muszáj valamennyire előre megírni, mert különben nagy csúszások lennének a jövőben, remélem megértitek! A Desperate Fight továbbra is hetente két résszel jelentkezik majd, de azt igyekszem Augusztusra befejezni. :/ Rájöttem, hogy az én nagy szerelemem örökké a Rókavadászat marad, de a Chessie-Damon párossal is remekül ki tudom élni a kissé másféle vágyaimat. xD Szóval, a Desperate Fight kb. olyan 30-35 részes lesz azt hiszem, és igyekszem augusztusra befejezi, de hogy ne maradjatok olvasnivaló nélkül, amint befejezem a DF-ot elkezdem feltenni a Rókavadászat folytatását!

Az oldalt már megcsináltam, és 1-2-en már fel is fedezték, de itt az idő, hogy hivatalosan is közzétegyem. A második rész címe Wild Fox, így logikusan az oldal címe www.wild-fox-by-killa.blogspot.com . Már lehet nézelődni, bár nem sok minden van fent, és nagyon várom a véleményeteket a kinézetről, csinálok is egy szavazást, de írjatok nyugodtan a chatbe! Linkcserét már lehet kérni. ;)

Szóval, majd jelentkezem, azt nem tudom, hogy itt, az új oldalon, vagy a DF-on, de valahol majd biztos! ;)
Pussz, és remélem kitartotok mellettem! ;) Igyekszem méltó folytatást kreálni nektek. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése