A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. július 20., szerda

Légyszilégyszilégyszilégyszi...

Kééérlek segítsetek, ha még nem tettétek volna meg! 1 nap van hátra a versenyből és az első három fej-fej mellett halad! Tényleg, körülbelül ilyen 5-10 like van köztem és a másik két pályázó között. Ha még nem adtatok nekem like-ot, tegyétek meg most, mert nekem nagyon fontos lenne! *.*


Itt kéne szavazni alul, a szöveg alatt és ha megtennétek, hogy megosztjátok a linket a saját oldalatokon, azért tényleg, elmondhatatlanul hálás lennék. 

Előre is köszönök minden like-ot és megosztást! (és az eddigiekért is nagy nagy köszönet jár mindenkinek!) A folytatáson pedig dolgozom, amint van pár szabad percem, és amint lesz konkrét hírem szólni fogok itt is és az új oldalon is!

Pusssz jó éjt szép álmokat! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése