A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. július 7., csütörtök

Kis Szívesség!

Sziasztok!
Zsúfolt a hetem, alig van időm, de ha kell ma éjjel végig fent maradok, hogy tutira meglegyen a szombati rész, de most nem ezért írtam.
Szükségem lenne a segítségetekre! Bennetek megbízom az írás szempontjából, ti ismeritek azt, ami bennem van igazából, és nem tudok olyat írni, amit ti ne fogadnátok el. Ezért hihetetlenül hálás vagyok, pláne, hogy elég önbizalmat adtatok, hogy induljak egy versenyen. A konyvbaratok.blogger.hu kritika író versenyt hirdetett az egyik kínálatában szereplő könyvekre, és 20000ft-os könyvutalvány a nyeremény. Én pedig nagy szerencsmre találtam egy könyvet, amit olvastam és amit szeretek is, így hát belevágtam. Megírtam a kritikát és elküldtem, aztán tűkön ültem, mert nem minden pályázat kerül a nagyközönség elé.... Az én írásom, viszont átjutott az első rostán, így bekerült a hivatalos pályaművek közé! :D Tehát mostantól lehet szavazni a kritikámra!
Nem arra kérlek titeket, hogy szavazzatok... Arra kérlek titeket, hogy olvassátok el, és ha egy kicsit is kedvet kaptatok ehhez a könyvhöz, vagy úgy gondoljátok, hogy tényleg jó, amit így pár sorban alkottam, akkor nyomjatok alul egy like-ot! :)
Azért is nagy dolog ez most, mert csak páran vagytok, akik ismertek engem fb-on, vagy msn-en, vagy bárhol, viszont ez a verseny publikus, ergo ki van hirdetve a nevem címben. Aki nem akarja tudni, hogy milyen is vagyok én, akkor nem ajánlom, hogy rám keressem, de annak, aki kíváncsi, nem tilthatok meg semmit. :$ 
Szóval, lehull a lepel... xD
A verseny végeredményéről, majd röviden beszámolok! ;)
Köszi, hogy végigolvastad, és köszi ha megnézed a pályamunkám! 
itt:
Pussz<3 és nézzetek be a Wild-Fox-ra, ha még nem tettétek! (link a jobboldali menüsoron)

2 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Bár én nem ismerem a könyvet, de szerintem nagyon jó lett a kritika! Most már tudom, hogy mit akarok elolvasni... ;)
    Nincs kedved esetleg nevezni egy novellapályázatra??? Nem én szervezem, egy másik blogger, csak nem jelentkeztek túl sokan, ezért vállaltam, hogy reklámozom... Bővebb infó: http://regina-theloversofthemoon.blogspot.com/2011/06/palyazat.html Ha szeretnél jelentkezni, akkor a linkben lévő bejegyzés kommentjében jelezz vissza Reginának!!!
    A különbség annyi, hogy július 14-ig lehet őket beküldeni... Köszönjük, ha jelentkezel... :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Elolvastam a kritikádat és nagyon profi;)!!! Mentem is like-olni:D Puszi és sok sikert kívánok:D

    VálaszTörlés