A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. július 14., csütörtök

Myka üzenete

Hello mindenki!
Először is egy kis hegyibeszéd. xD Írok, írok folyamatosan és nagyon igyekszem, hogy tarthassam a szavam és augusztusban felkerüljön a folytatás, de az elmúlt két hét szinte egybefolyt nekem. Minden nap 5kor kelek, egész napokat dolgozok a tűző napon, homokban és bármennyit iszok, szomjas vagyok. Kaptam már napszúrástól kezdve már mindent, tiszta nyomorék vagyok, de nincs mit tenni. A Desperate Fight-re tartom a határidőket, maximum javítás nélküli fejezeteket rakok fel.
A www.wild-fox-by-killa.blogspot.com - on is osztom meg a híreket, ha vannak, és designolom az oldalt is néha napján. Van kint szavazás, chat, lehet már linkcserét is kérni.

Aztán szeretném reklámozni nicolee szerepjátékát, ami az MTv új sorozatából, a TeenWolf-ból alakult. Ha valakit érdekel egy jó kis sorozat (kizárólag angol nyelven, magyar felirattal(vagy anélkül)) akkor nézzen bele 1-2 részbe (már 7 jelent meg) és ha elnyerte a tetszését, és kedve van egy karakter bőrébe bújni, akkor nézzen be ide.

És még valami, kiírom mg 1x, ha kell 100x, hátha hoz eredményt, hogy írtam egy pályázatot egy kritika versenyre, és most tartunk a like-verseny résznél. Jelen pillanatban 35 like-al vagyok a 4. de az első három már 100 felett jár. Akinek van ideje kukkantsa meg mit írtam, és ha úgy gondolja, nyomjon egy like-ot nekem. Az pályázatom helye: http://konyvbaratok.blogger.hu/2011/07/07/jilly-cooper-polo-2-kritika 

Végül pedig a bejegyzés oka, hogy Myka oldalait egy unatkozó ismeretlen bunkó feltörte és belepiszkált az írásaiba, nem is kicsit, és ezért tennie kellett valami. Mivel Vivien's Destiny oldal már nem elérhető, megkért, hogy tolmácsoljam az üzenetét, mivel sok közös olvasónk van.
Hát íme: 

Sziasztok!

Arra kényszerültem, hogy meghatározatlan időre(max 2 hétre), le kellett zárnom a másik oldalamat, mert a tegnapival együtt már 10 fejezetem törlődött. Addig amíg helyreállítom az okozott károkat, és át költöztetem egy másik oldalra, csak ezen az oldalon lesznek új fejezetek!  Itt viszont már ma este:)

Köszönöm a türelmeteket és a megértéseteket!

Üdv:: Myka 

(bemásolva az Eric Saade Story -ról)

1 megjegyzés:

  1. Helló!
    Láttam a magadról foton a lovat. Talán lovagolsz? én is imádom őket, gyere át hozzám írtam pár lovas novellát.
    http://hihetetlen-tegnap.blogspot.com/?zx=19b0bedf296200f6

    VálaszTörlés