A Chatet jobb oldalt, az ablak alján találjátok, ha megnyomjátok a hosszúkás fehér gombot, amire az van írva, hogy open cbox. ;) Csak azért írtam ki, mert sokszor hallottam, hogy nem találjátok..Küldhettek nekem e-mailt is, amihez az ikont a magamról rész alatt találjátok, a bal oldalon! :)
Linkcserével kapcsolatban bárhol írhatsz, hirdetni is lehet szabadon! A lenti bannert kérdés nélkül ki lehet tenni más oldalakra. ;)

2011. június 1., szerda

The Last Things

Sziasztok! 

Na hát szóval, a szavazásnak is egyszer vége szakad, így hát gondoltam nem is váratlak titeket tovább, megmondom, hogyan is döntöttem. 
Az egy szavazót, aki a semmire nyomott figyelembe sem vettem, neki kár is volt szavazni azt hiszem, ha nem akarja, akkor ezt se kell tovább olvasnia.

Az epilógusra nagyon sokan szavaztatok, pontosan 30-an, és az ő kérésük teljesülni is fog, mivel Audrey által hirdetett pályázatra megírom! ;) Nem tudom, ő fel akarja-e tenni az oldalára, de ha nem akkor vagy ide felkerül, vagy e-mailbe lehet kérni, és én szívesen elküldöm.

Na már most, a folytatásra még ennél is többen, 85-en szavaztatok, amivel elsősorban nagyon meghatottatok! :$ Örülök, hogy így megszerettétek a történetet, és hogy tudtam nektek nyújtani egy kis kikapcsolódást a nehéz hétköznapokban. Jól estek azok a kommentek, ahol írták, hogy csak pár napja találtak rám, de ennyi idő alatt elolvasták ezt a csekély/nem csekély 60 fejezetet. (Engem ugyan így megfogtak történetek, és ezért kezdtem el írni. Szóval remélem közülük is lesz 1-2 aki megpróbálkozik valamit alkotni nekünk, olvasóknak.)

Ennek a 60 fejezetnek nem csak az olvasása fárasztó, de a megírása is az volt, viszont egy percét nem bántam meg, most viszont szükségem van egy kis pihenőre. A Rókavadászat ugyan úgy az én szerelmem/gyermekem, mint ahogy a lehet a tietek is, és tudom, hogy ez lesz az amit hozzám köttök majd a jövőben. A Desperate Fight-ot mellékes kikapcsolódásként írom, hogy ne felejtsem el, hogy is megy ez az alkotás dolog, és csak mellékesen remélem, hogy az is tetszeni fog nektek azért valamennyire.

DE félre értés ne essék, (most jön a lényeg) a pihenő nálam nem azt jelenti, hogy leteszem a tollam és ennyi volt.. Nehéz egy szerelmet elfelejteni, elengedni, és én ezt nem is fogom megtenni! A Rókavadászat Júliustól újra indul, ha az isten is úgy akarja, új címmel, új oldalon, és remélhetőleg újabb 60 fejezettel, ami nagyobb sikert arat majd, mint az első rész! (remélem) 

A dátumra könyörgöm, ne vegyetek mérget, úgy fogom elkezdeni, ahogy időm engedi! És a rossz hírem az, hogy üröm is legyen az örömben, hogy jövőre érettségizek, ballagok, stb., ezért kevesebb időm lesz, ezért hetente csak 1 fejezetet tudok majd nektek elkészíteni. 

Akinek ez megfelel, és úgy érzi képes lesz engem támogatni a következő fél évben is ezekkel a feltételekkel, az nyomjon egy tetsziket, és hagyjon egy sor üzti is ha lehet! ;) ;) ;)

Az epilógusról, majd 20-a után lesz infó. Az oldal továbbra is működni fog, a kommenteket várom örökkön örökké, figyelem a chat-et és mindent, szóval ne tessék teljesen elfelejteni az 1 hónapban sem! :DD 

Köszönök még egyszer, és még vagy ezerszer mindent nektek!!!!! <3<3<3

8 megjegyzés:

  1. Júúúúj dejóóóó! Már alig várom! Az epilógust és az új "Rókavadászatot"!!!! És nagyon köszönjük az eddigi munkáidat! Fantasztikus vagy :) Ó ,és azt szeretném kérdezni, hogy akkor most az "új Rókavadászat" -ot úgy érted, hogy ennek a történetnek a folytatása csak más címmel? Bocsi csak most elég nehéz a felfogásom, valamiért rohadt fáradt vagyok és ezt muszály most megkérdeznem:S Köszi:)
    Jó pihenést, és megyek is olvasni a Desperate Fightot:D Most látom, hogy új rész van!!!! MIndjárt írok oda is!
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Wáááááááá! Új rókavadászat*.* ugy izgulok!!!!! Wáááá xD jol van
    XD többet nem tudok írni, csak izgulok tovább!xD
    Pusz

    VálaszTörlés
  3. Imádkoztam, hogy így legyen és lám ímáim meghallgattak :D (Mikor elkezdtem olvasni a bejegyzést akkor kicsit elszomorodtam.

    Magamban már elkönyveltem, na igen ennyi volt egy újabb blog amit szerettem és vége, de mire a végére értem már Hatalmas vigyorgós fejet vágtam.

    Köszönöm neked

    pusszantás

    Bius

    VálaszTörlés
  4. De jóóó!!! Ez alap, hogy kérjük a folytatást, na meg az is hogy követni foglak ez az 1 hónap alatt.
    Addig is jó pihenést, szia!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ettől nagyobb örömet nem is szerezhettél volna nekem^^ Annyira boldog vagyok h vágyakozásom megértő fülekre talált*.* Valamint az epilógust is szivesen olvasnám, szóval ha elkészül és lehetséges, akkor örömmel töltene ha itt olvasható lenne:P
    puszi.

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Kicsit megkésve, de megérkeztem. =D
    Naná, hogy olvasunk! :D
    Imádtam ezt a történetet, imádtam,ahogy írsz, úgyhogy nincs az az isten, maiért ne olvasnálak tovább! :)
    Szóval várom a folytatást, mindenhol, akárhol! :D
    Csókollak

    VálaszTörlés
  7. Szia, Killa!
    Ne haragudj Rám, hogy csak most írok, de nem láttam az új bejegyzést. :( Viszont, amit leírtál, annak nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon örülök!! Alig várom már, mert biztosan jó lesz. Természetesen Mi mindig MELLETTED állunk. Akár csak pár hónapig, vagy fél évig lesz a történeted. Mi mindig itt leszünk, és várjuk a jobbnál is jobb, új fejezeteket. :P Még annyit akarok mondani, hogyha hetente lesz fejezet, azt se bánom, csak legyen. :D
    Puszi. <33U

    VálaszTörlés
  8. én mindig olvasni fogom ....és az sem baj ha hetente csak egy fejezet lesz .....imádom az írásaidat ... és jó pihenést ...

    VálaszTörlés